Jumaat, Disember 14, 2012

Boikot: Produk Yang Boleh Jadi Pengganti #1

Assalamualaikum wbt,

inshaALLAH selepas ini akan cuba terus untuk tidak pandang langsung kepada produk yang telah terbukti  menyokong perjuangan Yahudi Zionis Israel. aku harap rakan2 semua pon boleh cari alternatif lain okay. sumpah tak mati pon kalau tinggalkan produk dorang..aku dah cuba..aku janji korang takkan mati sebab tak makan, minum atau pakai produk Zionis itu. mati sebab lain memang ada kemungkinan, tapi mati sebab tak dapat jumpa neskepe memang kepercayaan tahyol lagi khurafat..hehe


sebelum ni aku minum ini setiap malam


SEKARANG AKU DAH DAPAT PENGGANTI YANG LEBIH ISTIMEWA. DAN RASA SALING TAK TUMPAH. SAMA JER RASA. LAGI SEDAP KOT. EH! tak..sama je rasa sebenarnya



indocafe ni memang dah lama jugak ada dipasaran Malaysia. ye sememangnya ada diantara kita yang membenci Indonesia, tetapi benci-benci kita pon macam benci adek beradik, daripada kau benci produk indon dan kau cari produk Zionis, kesudahannya apa? memang tak kesudahan la Palestin berdarah. LUMPUHKAN EKONOMI ZIONIS SEDIKIT DEMI SEDIKIT TAPI KONSISTEN

produk pengganti yang aku rekemen hanyalah pendapat peribadi saja, terserah pada kamu nak pilih yang mana, tapi saranan aku untuk kalian boikot Nescafe adalah bukan rekemendesyen yer..itu adalah arahan. rekemen dan arahan adalah dua pernyataan yang berbeza, rekemen bermaksud kau punya pilihan lain tapi arahan kau tak boleh ada pilihan. harap maklum


4 ulasan:

  1. terasa aku bila baca entry ni..
    baru tadi je makan McD.. HUHU

    BalasPadam
  2. Neskepe tu memaang fav suami akak..setiap hari minum 2, 3 kali.
    dan...dan...dan....kebetulan kot, akak gantikan dgn indocafe ni! memang sedap rasa dia.

    BalasPadam
  3. jgn minum nescafe jeee tak elok tau bnyk kafein :P

    BalasPadam

jika bicara cinta Ilahi hanya dirasa oleh mereka yang mahu memikirkanNya,
maka selayaknya bicara cinta kita hanya bersandarkan padaNya